Propojení denních rituálů s momenty péče o sebe, aby lidé mohli ve svém každodenním životě zažívat okamžiky klidu a radosti. Taková je filozofie značky Rituals. Podobný zážitek má být i nakupování na e‑shopech Rituals, a to na jakémkoliv zařízení.
Díky Shoptet Premium se podařilo na e‑shop implementovat prvky definované mateřskou společností, splnit náročné požadavky na design, napojit požadované systémy a vrátit tak e‑shop po nějaké době opět na Shoptet.
Kosmetika, parfémy, domácí vůně i produkty pro domácí péči inspirované tradičními rituály z různých kultur světa. To je Rituals. Značka, která přináší produkty z přírodních složek, dává důraz na udržitelnost a obnovitelné zdroje.
E‑shop Rituals historicky běžel na Shoptetu, ale s růstem bylo třeba unikátní napojení systémů, které Shoptet v té době neuměl. Nové možnosti pro růst přišly se Shoptet Premium a e‑shop je dnes opět na Shoptetu.
Jaké byly potřeby?
Klient od začátku kladl důraz na unikátní (globální) design, aby nakupování bylo zážitek, ať se zákazník rozhodne pro jakékoli zařízení.
Požadavkem bylo i napojení e‑shopu na systém IS VENTUS pomocí API, aby bylo zajištěno získávání dat o sortimentu, skladové dostupnosti, cenících, objednávkách, fakturách a dobropisech.
Zároveň bylo třeba rozšířit funkce expedice objednávek v systému IS VENTUS.
E‑shop, který vyvolává emoce
Web má jednoduchý design a přitom nabízí 5 různých detailů produktu s vlastní administrací. Menu s důležitými odkazy je elegantně umístěno v levé horní části stránky a je snadno navigovatelné.
V obou verzích e‑shopů Rituals.cz a Rituals‑cosmetics.sk tedy hraje velkou roli responzivita, tj. schopnost webu automaticky se přizpůsobovat různým velikostem obrazovek a zařízení.
Rychlý a snadný nákup
Web Rituals nabízí jednoduchý a přehledný nákupní proces. Produktové stránky jsou čisté a přehledné. Procházet produkty lze snadno například pomocí vysouvacího menu nebo ikon pro rychlé ovládání. Dokončit nákupní proces je velmi jednoduché.
Napojení IS Ventus a Balíkobotu
Toto napojení umožňuje automatický přenos produktů, skladových dostupností, cen, stavů objednávek a informací o doručení balíků. Tím je zajištěna efektivní správa e‑shopu a výrazné usnadnění procesů spojených s online prodejem. Vyřešili jsme například implementaci dopravních štítků – jsou přenášeny jako odkazy na umístění souborů na definovaném uložišti v hlavičce objednávky.
Ondřej Piskač
E‑commerce manager CZ + SKVyplňte nám své údaje, my se vám ozveme a probereme s vámi vaše potřeby a dotazy.